Locatie
Vlaanderen
Functieomschrijving
Voor één van onze klanten binnen IT Consultancy zijn we op zoek naar een 2nd Line Support Engineer. Je ondersteunt dagelijks de klanten met problemen omtrent hun netwerk, systemen, hardware, software en telefonie. Je bent daarbij bereid om te werken in één van de volgende centrumsteden zoals Brussel, Leuven, Antwerpen of Gent.
Als 2nd Line Support Engineer bestaat jouw takenpakket uit:
- Beheren van binnenkomende activiteiten via een ticketingsysteem en het toewijzen van prioriteiten.
- Oplossen van complexe problemen die door de 1st Line worden doorgestuurd.
- Telefonisch en per mail ondersteuning bieden aan gebruikers bij ICT-vragen en problemen.
- Je behandelt binnenkomende incidenten zelf of wijst ze toe aan een specialist.
Vereisten
- Minimaal twee jaar relevante ervaring is vereist in de functie als 2nd Line Support Engineer.
- Uitstekende kennis van Nederlands, Frans en Engels.
- Ervaring met pc-hardware, Office 365, software, Active Directory en mobiele besturingssystemen zoals iOS en Android.
- Sterke analytische vaardigheden en een creatieve mindset om out-of-the-box oplossingen te bedenken.
Aanbod
Via onze ‘try&hire’ aanpak krijg je de kans om je toekomstige werkgever te leren kennen. Bij ons werk je als consultant bij onze klant voor een periode van 12 maanden. Op het einde van deze inloopperiode kun je vast in dienst treden.
Verder bieden we jou een erg aantrekkelijke verloning aangevuld met een groot pakket extralegale voordelen (Bedrijfswagen + tankkaart, maaltijdcheques, hospitalisatie, GSM, flexibele uren, thuiswerk,…). Daarnaast heb je een opleidingsbudget om aan jouw persoonlijke groei te werken.
We bieden jou een voordelig loonpakket, maar daarbovenop betekent werken bij onze klant ook het volgende:
- Een organisatie met een persoonlijke aanpak en open communicatie.
- Regelmatige technische opleidingen en de mogelijkheid om certificaten te behalen.
* De vacatures zijn opgemaakt in de taal van de klant.