Business Analist (Brussel)

Locatie

Brussel

Functieomschrijving

Onze klant is vandaag op zoek naar een Business Analist die aan de slag zal gaan binnen de afdeling Life Operational Processes.

Binnen deze afdeling werken ze aan het onderhouden en ontwikkelen van systemen in het kader van groepsverzekeringen.

In deze context word je enerzijds ingezet als belangrijk projectlid in de projecten van de afdeling. Dit betreft voornamelijk procesoptimalisaties, projecten tgv wettelijke verplichtingen en de implementatie van nieuwe productvarianten. Je zal verantwoordelijk zijn voor het vergaren van de benodigde info en vervolgens het schrijven van de analyses, het opstellen van de testcases, beschrijven van de TO BE situatie, uitvoeren van de testen en opleiden van de stakeholders/gebruikers. Een analyse zal in bepaalde gevallen tot op data level dienen te gebeuren.

Anderzijds zal je ook verantwoordelijk worden voor (een deel van) de processen van één of meerdere applicaties. Je wordt de SPOC voor kleine en grote verbeteringen van deze processen maar ook de persoon om ad hoc root cause analyses te doen wanneer hierin iets fout loopt. Je bent tevens verantwoordelijk voor het maken en onderhouden van de documentatie ervan en geeft toelichting/opleiding waar nodig.

We verwachten dat de analist de verantwoordelijkheden zelfstandig kan inplannen en de coördinatie en communicatie met de stakeholders (zowel met agenten, beheerders als met het management en de IT-afdeling) op zich kan nemen.

Vereisten

  • Je kan gedetailleerde business analyses en testcases van operationele processen opstellen.
  • Je kan zowel analyses maken voor projectmatig werk (bv ter optimalisatie van een proces) als ook een gedetailleerde ad hoc root cause analyse doen om een heel specifiek probleem aan te pakken.
  • Je bent analytisch ingesteld en in staat om goed te plannen en te organiseren.
  • Je kan moeilijke materie snel begrijpen en vervolgens eenvoudig en overzichtelijk documenteren om het tot slot enthousiast en gestructureerd uit te leggen aan de stakeholders en IT.
  • Je hebt zin voor initiatief en bent resultaatgericht.
  • Je hebt een flexibele, klantgerichte en collegiale instelling.
  • Je bent besluitvaardig, stressbestendig en durft de belangen van de stakeholders te verdedigen.
  • Je hebt een affiniteit met IT en kan procesmatig denken en documenteren.

Aanbod

ElmosExpert is onderdeel van Elmos N.V. en levert een ‘try&hire’-dienst. Je krijgt je de kans om je toekomstige werkgever te leren kennen. Bij ons werk je als consultant bij de klant voor een periode van 12 maanden. Op het einde van deze inloopperiode kun je vast in dienst treden.

Verder bieden we jou een erg aantrekkelijke verloning aangevuld met een groot pakket extralegale voordelen (wagen, maaltijdcheques, hospitalisatie, flexibele uren, thuiswerk,…).

 

Solliciteren

* De vacatures zijn opgemaakt in de taal van de klant.

CV upload

Solliciteer via ons formulier

Graag meer info over deze job?
Contacteer Saar!

Saar Spriet

Recruitment Teamlead

Wat zijn de voordelen van een Try & Hire voor jou?