Business Analist (Regio Antwerpen)

Locatie

Regio Antwerpen

Functieomschrijving

Onze klant is specialist in België op het gebied van 3 grote divisies: Aannemingsbedrijf, Kranen, Transport en Logistiek. Ze verzorgen de meest uiteenlopende projecten. Naast hun activiteiten in België zijn ze sinds ongeveer 15 jaar ook een vaste waarde in het Midden-Oosten. Dankzij hun hoogtechnologisch machinepark en 2000 gespecialiseerde medewerkers zijn ze in staat steeds een optimale service te bieden.

Als Business Analist maak je deel uit van het ICT Development Team:

  • Je werkt mee aan projecten met interne partners en externe leveranciers
  • Je fungeert als de schakel tussen business en IT en stemt af met de verschillende stakeholders
  • Je organiseert workshops om business requirements te verzamelen en werkt deze uit in een business analyse
  • Je bent verantwoordelijk voor het analyseren en modelleren van de huidige bedrijfsprocessen in onze verschillende business units en afdelingen
  • Je ondersteunt bij het opzetten van nieuwe bedrijfsprocessen of het verbeteren van de huidige processen
  • Je volgt de oplevering van projecten inhoudelijk mee op en valideert of het resultaat voldoet aan de verwachtingen

Vereisten

  • Je hebt minstens 3 jaar relevante werkervaring als business analist
  • Je bent sterk in het communiceren naar verschillende stakeholders
  • Je bent analytisch aangelegd, kan kritisch denken en zelfstandig te werk gaan
  • Je neemt ownership en levert geen half werk, maar waar nodig ben je pragmatisch genoeg om je doel te bereiken
  • Je hebt ervaring met het documenteren van processen, bij voorkeur met behulp van BPMN
  • Ervaring met Confluence, Jira, Azure DevOps, Balsamiq is een plus
  • Je spreekt vlot Nederlands en Engels. Bruikbare kennis van het Frans is een plus

Aanbod

Via een ‘try&hire’-dienst krijg je de kans om je toekomstige werkgever te leren kennen. Bij ons werk je als consultant bij de klant voor een periode van 12 maanden. Op het einde van deze inloopperiode kun je vast in dienst treden.

Verder bieden we jou een erg aantrekkelijke verloning aangevuld met een groot pakket extralegale voordelen (Bedrijfswagen + tankkaart, maaltijdcheques, hospitalisatie, GSM, flexibele uren, thuiswerk,…). Daarnaast heb je een opleidingsbudget om aan jouw persoonlijke groei te werken.

We bieden jou een voordelig loonpakket, maar daarbovenop betekent werken bij onze klant ook het volgende:

  • Je komt terecht in een groeiend familiebedrijf met een collegiale sfeer. Jouw loon wordt aangevuld met een gsm én abonnement, maaltijdcheques, 12 ADV dagen, onkostenvergoeding, groeps- en hospitalisatieverzekering, fietsleaseplan, kortingen via Benefits at work, mogelijkheid tot thuiswerk en een bedrijfswagen.
  • Als familiebedrijf organiseren ze verschillende activiteiten zoals een Sinterklaasfeest, Teambuilding, Nieuwjaarsfeest, Sportactiviteiten,…
  • De mogelijkheid tot het volgen van opleidingen op maat van jouw behoeften en die van de organisatie.

 

Solliciteren

* De vacatures zijn opgemaakt in de taal van de klant.

CV upload

Solliciteer via ons formulier

Graag meer info over deze job?
Contacteer Saar!

Saar Spriet

Recruitment Teamlead

Wat zijn de voordelen van een Try & Hire voor jou?