Functioneel Analist/Product Owner (Gent)

Locatie

Gent

Functieomschrijving

Het gaat onze klant voor de wind. Ze groeien en groeien, zowel op vlak van omzet als op internationaal vlak. Al meer dan 10.000 bedrijven vonden bijverdieners, en bijna 300.000 studenten en flexi-jobbers vonden een toffe job. Allemaal dankzij hun 100% digitale uitzendplatform! Nederland en Frankrijk draaien op volle toeren, en jawohl, binnenkort nemen ze ook Duitsland voor hun rekening. Hoog tijd om dat topteam van ons uit te breiden.

Vereisten

  • Je werkt op verschillende domeinen, waar je de nodige business processen analyseert en ze vertaalt naar business behoeften.
  • Je staat in nauw contact met de field om beter inzicht te krijgen in de requirements en processen.
  • Deze requirements worden door jou uitgeschreven in user stories. (context, functional design, acceptatie criteria).
  • Gedurende de ontwikkelingsfase ben je lid van het scrum team en voed je ze met jouw functionele input.
  • Je staat in voor een correcte documentatie voor de eind gebruiker.
  • Je werkt nauw samen met de Project Manager en Program Manager.
  • Wij zijn op zoek naar iemand met een positieve flair, die snel nieuwe zaken absorbeert en met een gezonde interesse in sociale wetgeving.
  • Je hebt ervaring in de HR-sector of bent een gemotiveerd persoon die ons kan tonen dat deze job jou op het lijf is geschreven.
  • We zoeken iemand die perfect Nederlandstalig is. Spreek je een woordje Frans? Dan heb je een streepje voor. Daarnaast zoeken we ook nog iemand die Perfect tweetalig is. Parler en Français ? Ça ne pose aucun problème pour vous.
  • Stressbestendig: negatief denken is je vreemd en je hoofd laten hangen ken je niet. Je benadert klanten op een positieve manier.
  • Een teamplayer: Je bent loyaal naar het team toe, je steunt en helpt jouw team waar nodig en dit voor de volle 100%.
  • Perfectionistisch: That’s how we like it. Je bent een geordend en net persoon die geen schrik heeft van een duidelijke administratie en zich daar ook aan houdt.
  • Je bent een positief ingesteld persoon die graag in oplossingen denkt.
  • Je houdt ervan om kleine dingen mee groot te maken en je doel is om een sterk merk te maken van onze klant in België.
  • Uiteraard is ook een uitstekende kennis van het product een vereiste, jij kent het product van voor naar achter en van achter naar voor.

Aanbod

  • Een vlot bereikbaar kantoor in Gent, de mooiste stad van Oost-Vlaanderen.
  • Een gevarieerde verhouding tussen kantoor- en thuiswerk. We zijn gemiddeld twee dagen per week op kantoor, de overige drie dagen werken je van thuis uit.
  • Je takenpakket stemmen we af op je werkervaring, net als je loon. We bieden je een cafetariaplan, waarmee je je brutoloon optimaliseert en kunt kiezen tussen een fiets, een upgrade van je wagen, een hospitalisatieverzekering voor jou en je gezin, extra betaald verlof, opleidingen…
  • Je maakt deel uit van een supertof team. Met andere woorden: leuke collega’s, gezellige afterworks en gênante foto’s à volonté.
  • Heb je een hond? We love office dogs. Meenemen die handel.

 

Solliciteren

* De vacatures zijn opgemaakt in de taal van de klant.

CV upload

Solliciteer via ons formulier

Graag meer info over deze job?
Contacteer Saar!

Saar Spriet

Recruitment Teamlead

Wat zijn de voordelen van een Try & Hire voor jou?