Functioneel Analist (Roeselare)

Locatie

Roeselare

Functieomschrijving

Als Functioneel Analist ben je verantwoordelijk voor het coördineren, deelnemen aan en/of begeleiden van projecten binnen jouw werkgebied. Hierbij houd je rekening met kwaliteit, budget en timing om resultaten te leveren die voldoen aan de wettelijke vereisten, de verwachtingen van het management en de behoeften van zowel interne als externe klanten. Je optimaliseert bestaande procedures end-to-end, volgt deze nauwgezet op en ontwikkelt indien nodig nieuwe procedures. Met jouw uitgebreide kennis van diverse systemen zorg je voor behoud van consistentie en samenhang tussen de systemen.

Daarnaast monitor je alle businessparameters en beheersindicatoren voor de middle- en backoffice van woonkredieten. Je stelt aanpassingen voor aan parameters en procedures en biedt de nodige ondersteuning bij het beheer, met als doel accurate rapportage aan het management en medewerkers te waarborgen.

  • Uitvoeren van functionele analyses voor toegewezen projecten, waarbij je nauw samenwerkt met de eindklant om alle vereisten af te stemmen en te documenteren in de analyse.
  • Coördineren van projecten door functioneel en operationeel beheer te waarborgen, met focus op activiteiten gerelateerd aan niet-transversale procedures, change management, innovatiebeheer en strategische optimalisatie, om projecten binnen de vastgestelde scope, budget, timing en kwaliteitsnormen te realiseren.
  • Formuleren van aanbevelingen ter verbetering van processen en resultaten.
  • Plannen en uitvoeren van communicatie naar verschillende doelgroepen om ervoor te zorgen dat alle betrokkenen optimaal geïnformeerd zijn.
  • Na implementatie van het project, processen en procedures verder optimaliseren om de behaalde resultaten te verbeteren en indien nodig nieuwe projecten te definiëren.
  • Rapporteren over diverse activiteiten.

Vereisten

  • Je hebt een masterdiploma in de informatica of een masterdiploma met een specialisatie in ICT, of je hebt vergelijkbare ervaring.
  • Je kunt snel inzicht krijgen in de werking van zowel bedrijfsprocessen als IT-processen.
  • Je hebt bij voorkeur kennis en ervaring met IT-toepassingen.
  • Je beschikt over sterke luistervaardigheden.
  • Je kunt zelfstandig werken.
  • Je bent creatief en hebt een kritische instelling.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands en hebt een goede beheersing van het Engels.
  • Je hebt ervaring met MS Office-tools.

Aanbod

ElmosExpert is onderdeel van Elmos N.V. en levert een ‘try&hire’-dienst. Je krijgt je de kans om je toekomstige werkgever te leren kennen. Bij ons werk je als consultant bij de klant voor een periode van 12 maanden. Op het einde van deze inloopperiode kun je vast in dienst treden.

Verder bieden we jou een erg aantrekkelijke verloning aangevuld met een groot pakket extralegale voordelen (bedrijfswagen + tankkaart, maaltijdcheques, hospitalisatie, GSM, flexibele uren, thuiswerk,…). Daarnaast kan je genieten van voldoende en continue opleidingsmogelijkheden om ook zelf technologisch te blijven evolueren en zijn er ook heel wat doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf met een sterke merknaam.

 

Solliciteren

* De vacatures zijn opgemaakt in de taal van de klant.

CV upload

Solliciteer via ons formulier

Graag meer info over deze job?
Contacteer Saar!

Saar Spriet

Recruitment Teamlead

Wat zijn de voordelen van een Try & Hire voor jou?