Locatie
Hasselt
Functieomschrijving
Voor één van onze klanten gelegen in Limburg en actief in de dienstensector zijn wij op zoek naar een IT Application Support Engineer.
Als Application Support Engineer biedt je ondersteuning aan onze gebruikers op vlak van software issues. Je komt terecht in een team van 5 ervaren collega’s.
Een aantal van jouw taken:
- Je bent de brug tussen onze gebruikers en de developers en zorg er voor dat de problemen effectief en efficiënt worden opgelost.
- Je monitort de systemen en processen en staat in voor een correctie opvolging.
- Je geeft input over de huidige systemen en stelt verbeteringen voor waar nodig.
- Je bewaakt de kwaliteit van de aangeleverde oplossingen en bent betrokken in acceptatie testen van nieuw ontwikkelde applicaties, releases en hotfixes.
- Je bewaakt het overzicht over openstaande tickets en incidenten.
Vereisten
- Je hebt een goede kennis van SQL en beschikt over een logisch redeneervermogen.
- Idealiter heb je ervaring in een gelijkaardige functie, maar kom je van de schoolbanken is dat ook prima.
- Je bent een echte problemsolver, oplossingsgericht en communicatief ingesteld.
- Je kan zelfstandig werken.
- Je bent assertief en communicatief.
- Je beschikt over een hele goede kennis Nederlands. Kennis van het Frans en het Engels is wenselijk.
Aanbod
ElmosExpert is onderdeel van Elmos N.V. en levert een ‘try&hire’-dienst. Je krijgt je de kans om je toekomstige werkgever te leren kennen. Bij ons werk je als consultant bij de klant voor een periode van 12 maanden. Op het einde van deze inloopperiode kun je vast in dienst treden. Verder bieden we jou een erg aantrekkelijke verloning aangevuld met een groot pakket extralegale voordelen (wagen + laadkaart, maaltijdcheques, hospitalisatie, GSM, flexibele uren, thuiswerk 2d/week,…).
* De vacatures zijn opgemaakt in de taal van de klant.